centrum_medyczne_profi_med_goleniow_main_1
Kontakt
0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

Kontakt
0
0,00  0 elementów

Brak produktów w koszyku.

najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli masz pytanie, na które odpowiedzi nie znajdziesz poniżej – zachęcamy do kontaktu!

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Istnieją trzy sposoby, aby sprawdzić aktualny stan zamówienia:

  1. Poprzez zalogowanie na swoje konto i przejście do zakładki moje zamówienia
  2. Poprzez śledzenie informacji przekazywanych drogą mailową 
  3. Poprzez bezpośredni kontakt z naszymi doradcami

Gdzie mogę znaleźć fakturę do mojego zamówienia?

  1. Faktura tradycyjna dołączana jest wewnątrz przesyłki z zamówionymi produktami

W jaki sposób mogę poprawić błąd na fakturze?

Wystawienie korekty Faktury Vat możliwe jest tylko w określonych przypadkach, gdy po wystawieniu faktury:

  • podstawa opodatkowania lub kwota podatku wskazana w fakturze uległa zmianie;
  • dokonano zwrotu podatnikowi towarów i opakowań;
  • dokonano zwrotu nabywcy całości lub części zapłaty;
  • stwierdzono pomyłkę w pozycjach faktury.

W celu uzyskania korekty, skontaktuj się z naszymi konsultantami za pomocą telefonu lub adresu mailowego. 

Pamiętaj, iż w przypadku określonych produktów przysługuje Ci prawo do dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu. 

W jaki sposób mogę zweryfikować dostępność towarów?

  1. W przypadku produktów nieposiadających wariantów, informacja o aktualnym stanie magazynowym jest widoczna bezpośrednio po wejściu na kartę produktu.
  2. W przypadku produktów wielowariantowych, informacja o dostępności wyświetlana jest dopiero po zastosowaniu filtrów określających dany wariant, np. kolor i/lub rozmiar. Wyświetlony w ten sposób stan magazynowy odnosi się do wskazanego parametrami towaru. 

W jaki sposób zwrócić towar?

Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru, które znajdują się tutaj

W jaki sposób zareklamować towar?

Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi zwrotu towaru, które znajdują się tutaj

Czy do złożenia reklamacji potrzebne jest oryginalne opakowanie?

W celu złożenie reklamacji nie wymagamy oryginalnego opakowania, jest ono jednak szczególnie zalecane w celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki w trakcie transportu.

Po jakim czasie otrzymam z powrotem pieniądze za zwrócony towar?

Środki za zakupiony i zwrócony produkt przelewane są niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, liczonych od dnia otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków może zostać wstrzymany w przypadku, gdy w ciągu 14 dni od dnia przesłania oświadczenia odstąpienia od umowy towar nie zostanie zwrócony do siedziby firmy.
usercartsmartphonequestion-circlearrow-up-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram